فرماندار چناران:
فرماندار چناران درجلسه شورای اداری بامحوریت روز خبرنگار گفت: خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوای جامعه هستند و به طور کلی می توان گفت خبرنگاری حرفه و شغل نیست بلکه هنر، عشق و علاقه است و این مهم باعث می شود که خبرنگاران همواره از رسالت خطیری که دارند، عقب نشینی نکنند.
کد خبر: ۱۰۶۱۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲ 13 August 2022

به گزارش تابناک رضوی، محسن مه آبادی با بیان این مطلب گفت: در اهمیت موضوع عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی ازمنکرهمین بس که نبی مکرم اسلام در رابطه با اهمیت امر به معروف و نهی از منکر فرموده اند: کسی که امر به معروف و نهی از منکر کند، جانشین خدا در زمین است.

نماینده عالی دولت درچناران گفت: با برنامه ریزی های انجام شده و بر مبنای دستورالعمل ابلاغی، جلسه کارگروه عفاف و حجاب و همچنین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار شده است و بر همین اساس پی گیری و اجرای مصوبات ابلاغی در این دو حوزه، از جانب مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان چناران مورد تاکید می باشد.

فرماندار شهرستان چناران در خصوص برنامه های هفته دولت اظهار کرد:
اقدامات بسیار خوبی در همه حوزه ها برای گرامیداشت هفته دولت انجام شده است.

اوگفت: به منظور بهره برداری از پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت، جلسه جمع بندی با حضور مدیران دستگاه های اجرایی در محل فرمانداری برگزار شد. در این جلسه تصمیمات لازم اتخاذ و قرار شد برنامه های هفته دولت تا ۲۸ مرداد جمع بندی و در قالب بولتن برنامه های گرامی داشت هفته دولت تهیه و به دستگاه های اداری و اجرایی شهرستان چناران ارسال شود.

محسن مه آبادی با اهمیت برشمردن طرح نهضت ملی مسکن به عنوان مهم ترین برنامه دولت سیزدهم گفت:
از دی ماه سال گذشته برنامه ریزی های لازم جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان چناران انجام شد و مجموعه فرمانداری با تمام بضاعت برای کمک به اجرای این طرح ملی که نتیجه و آثار پر برکتش خانه دار شدن افراد فاقد خانه خواهد بود، پای کار آمد. بر همین اساس، برگزاری جلسات منظم و مستمر به صورت هفتگی در دستور کار قرار گرفت و با برنامه ریزی های انجام شده، بالغ بر ۲۰ جلسه در فرمانداری برگزار و تصمیمات خوبی در راستای تامین زمین برای اجرای این طرح ملی اتخاذ شد. اما متاسفانه در حال حاضر دستگاه های متولی امر برای تامین زمین جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن که باید در کنار مردم و دولت باشند، مسائلی را مطرح می کنند که به نوعی اجرای پروژه را با تاخیر مواجه کرده است،

فرماندارچناران گفت: باید عرض کنم که در حال حاضر اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن مستلزم همکاری همه نهادها و دستگاه ها است و هرگونه مسائلی که منجر به تاخیر در اجرای طرح شود، به هیچ عنوان قابل توجیه نیست و ترک فعل محسوب می شود.

محسن مه آبادی در پایان در رابطه با توزیع اعتبارات شهرستان در جلسه شورای اداری گفت: اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای سال ۱۴۰۱ و همچنین اعتبارات متوزان دستگاه های اجرایی توزیع شد، لذا ضروری است مدیران شهرستان از طریق ادارات کل مربوطه در استان، پی گیری های لازم را در خصوص جذب اعتبارات انجام دهند.

لازم به ذکر است در پایان جلسه شورای اداری شهرستان چناران که با محوریت بزرگداشت روز خبرنگار برگزار شد، از خبرنگاران فعال در سطح شهرستان با اهدای لوح تقدیر، تجلیل بعمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار