رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، تعداد شهرهای با وضعیت قرمز در استان خراسان رضوی از ۲ شهر به ۱۰ شهر افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۰۶۰۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸ 06 August 2022

به گزارش تابناک‌ رضوی، دکتر محمد پهلوان، با بیان این که هم اکنون ۱۲ شهر دیگر استان نیز در شرایط نارنجی کرونایی قرار گرفته‌اند افزود: هم اکنون شهرهای باخرز، بجستان، بردسکن، خلیل آباد، سبزوار، کاشمر، کوهسرخ، تربت حیدریه، سرخس و گناباد در وضعیت قرمز و تایباد، چناران، خواف، داورزن، سرخه، فریمان، درگز، جوین، قوچان، مشهد، نیشابور و فاروج در شرایط نارنجی قرار دارند.

وی ادامه داد: همچنین شهرهای تربت جام، خوشاب، جغتای، رشتخوار، زاوه، صالح آباد، مه ولات، فیروزه و کلات در وضعیت زرد و تنها شهر بینالود در شرایط آبی قرار دارد.
رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این که روند تعداد بیماران سرپایی و بستری مبتلا به کرونا در استان خراسان رضوی افزایشی است از عموم گروه های هدف خواست ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک، اجتناب از حضور در دورهمی ها و حفظ فاصله اجتماعی، نسبت به تکمیل و یا دریافت دز یادآور واکسن کرونا اقدام کنند.
پهلوان با بیان این که تمامی سطوح بهداشتی و درمانی برای خدمت رسانی به بیماران در آمادگی کامل است افزود: طی شبانه روز گذشته، حدود ۹۰۰ بیمار سرپایی به مراکز خدمات جامع سلامت و اورژانس بیمارستان ها به صورت سرپایی مراجعه کردند و تحت درمان قرار گرفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار