جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری 2 متهم به 80 فقره سرقت لوازم داخل خودرو در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۹۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۴ 03 August 2022

به گزارش تابناک رضوی، سردار" ابراهیم قربان زاده" در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهر مشهد و اعلام شکایت شهروندان، شناسایی سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی گفت: ماموران تجسس کلانتری شفا در تحقیقات اولیه خود متوجه شدند متهم یا متهمان در ساعات خلوت شبانه روز، خودروهای فاقد لوازم بازدارنده را شناسایی و سپس به وسیله خودرو و موتورسیکلت های سرقتی و با شیوه کلاف کردن درب خودرو، لوازم آن را به سرقت می بردند.
سردار قربان زاده تصریح کرد: ماموران انتظامی با انجام تحقیقات گسترده میدانی و با اشراف اطلاعاتی یک متهم مرد و یک متهم زن را در این زمینه شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آن ها را در مخفیگاه شان در حاشیه جاده کلات در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
این مقام ارشد انتظامی با بیان این که با بررسی سوابق متهمان مشخص شد نامبردگان دارای سوابق متعدد سرقت هستند، اظهار داشت: متهمان در ابتدا منکر انجام هرگونه سرقت بودند اما در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس به 80 فقره سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهر مشهد اعتراف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: تحقیقات در این باره ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار