مسئول رسانه و اطلاع رسانی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به افزایش 26 درصدی تعداد بیماران مبتلا به کرونا بستری در بخش های مراقبت ویژه استان خراسان رضوی، نسبت به 10روز گذشته افزود: بر اساس بررسی‌های انجام شده، بیشتر بیماران بستری بدحال، یا واکسنی دریافت نکرده اند و یا واکسیناسیون ناقص داشته اند.
کد خبر: ۱۰۵۹۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵ 03 August 2022

به گزارش تابناک رضوی محمد پهلوان کاشی با بیان این مطلب افزود:در حال حاضر130 بیمار مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت ویژه استان خراسان رضوی بستری هستند که 109 نفر از این تعداد در محدوده دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

وی با اشاره به افزایش 26 درصدی تعداد بیماران مبتلا به کرونا بستری در بخش های مراقبت ویژه استان خراسان رضوی، نسبت به 10روز گذشته افزود: بر اساس بررسی‌های انجام شده، بیشتر بیماران بستری بدحال، یا واکسنی دریافت نکرده اند و یا واکسیناسیون ناقص داشته اند.

پهلوان کاشی با بیان اینکه روند بیماران بستری و سرپایی مبتلا به کرونا در استان خراسان رضوی افزایشی است خاطرنشان کرد: در حال حاضر 610 بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که 451 نفر از این بیماران در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

مسئول رسانه و اطلاع رسانی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: طی یک روز گذشته 202 بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند که 146 نفر از این بیماران در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار