یک جامعه شناس گفت: ازدواج های اینترنتی موفق نخواهند بود و باید واسط های خودجوش در ازدواج ها ایجاد کرد .
کد خبر: ۱۰۵۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲ 04 October 2015
قرایی مقدم ، جامعه شناس درباره ازدواج های  اینترنتی گفت: به عقیده من باید بین ازدواج های دانشجویی،  اینترنتی و خیابانی تفاوت قائل بود .

وی با اشاره به اینکه دختر و پسر در دوره دانشجویی عاقل هستند ، بیان کرد: در این دوران به دلیل تحصیلات دانشگاهی می توانند تا حدی با ادراک تر تصمیم بگیرندو با حرف ها و شنیده ها از نظر اساتید و ... انتخاب درست تری داشته باشند .این دختر و پسر لااقل دو تا سه سال با یکدیگر در ارتباط هستندو می توانند در این دوران موفق تر باشند.

قرایی مقدم خاطرنشان کرد: ازدواج دانشجویی زمانی می تواند موفق باشد که شغل به همراه داشته باشد . با واگذاری یخچال و سکه ازدواجی موفق نخواهد بود.

این جامعه شناس تأکید کرد : هر چه دوران شناسایی دختر و پسر از یکدیگر بیشتر باشد ازدواج موفق تری خواهند داشت و به نظر بنده ازدواج دانشجویی زمانی موفق خواهد بود که مسکن و شغل به همراه داشته باشد .

وی درباره ازدواج هایی که به صورت اینترنتی صورت می گیرد، نیز تصریح کرد: به عقیده بنده هر گونه ازدواج اینترنتی موفق نخواهد بود.باید واسط های خودجوش در ازدواج ها ایجاد کرد .

قرایی مقدم گفت: ازدواج هایی که از طریق واسط ها و در سایت های اینترنتی صورت می گیرد، همیشه در بین زن و شوهر یک احساس کم شخصیتی را باقی خواهد گذاشت .و همیشه این حس بین طرفین وجود خواهد داشت که وقتی شخص دیگری برای ازدواج وجود نداشته بایکدیگر ازدواج کرده اند .

وی خاظرنشان کرد: باید ازدواج هایی از طریق واسط های خانوادگی و یا ارتباط والدین گسترش پیدا کند ، ممکن است دختر یا پسری از طریق واسط چند سالی یکدیگر را زیر نظر داشته باشند و یا دختری خواستگار هایی داشته باشد اما اینکه به شکل اینترنتی ازدواج کنند اصلا منطقی نیست .
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار