رئیس هیئت مدیره پرشین هتل عنوان کرد:
رئیس هیئت مدیره پرشین هتل گفت: این مجموعه بر پایه تولید دانش و تجربه و با هدف شناسایی مقاصد گردشگری ناشناخته در ایران آغاز به کار کرده و با تولید محتوای مورد نیاز مردم اطلاعات لازم را در این زمینه در اختیار آنها قرار می دهد.
کد خبر: ۱۰۵۴۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲ 06 July 2022

به گزارش تابناک رضوی، مهندس احسان افضل زاده معینی در نشست خبری با اصحاب رسانه که به همت مجموعه نیک رسانه برگزار شد با بیان این مطلب افزود: مجموعه پرشین هتل برای اولین بار در ایران راه اندازی شده و اطلاعات جمع آوری شده در مورد شهر های مختلف را به صورت آنلاین در اختیار مسافران قرار می‌دهد.
وی با اشاره به نقش ارزآوری گردشگری سلامت در کشور و ایجاد اشتغال در حوزه پزشکی عنوان کرد: ما حدود ۲ هزار نفر گردشگر خارجی را از کشورهای عراق، افغانستان، سوئد، انگلیس و ... را به ایران آوردیم و با ارائه خدمات توری، درمانی و پرستاری برای آنها به رونق حوزه گردشگری کمک کردیم.
مهندس افضل زاده با بیان اینکه خدمات ما بصورت ۲۴ ساعته به مردم ارائه می‌شود افزود: پشتیبانان مجموعه به صورت دوره‌ای از هتل ها بازدید به عمل آورده و اطلاعات صحیحی را در اختیار مهمانان قرار می دهند و در صورت لزوم اقامت لازم در هتل را به پشتیبان می دهیم تا با علم و اطلاع کامل تر گردشگر را راهنمایی کند.
رئیس هیئت مدیره پرشین هتل با بیان اینکه امروز یکی از مقاصد گردشگری جزیره کیش است و مسافران مبالغ زیادی را در این خصوص هزینه می‌کنند افزود: ما برای تامین کنندگان خدمات گردشگری پنلی تخصصی درراین زمینه ایجاد کردیم تا نرح و ظرفیت شان را به صورت آنلاین در اختیار مسافران قرار دهند و همچنین در خصوص سفر به استانبول نیز با توجه به اینکه نیازی به ویزا ندارد مجموعه پرشین هتل یک وب سایت تخصصی با عنوان استانبول یار راه‌اندازی کرده است.
مهندس افضل زاده افزود: ما اطلاعات لازم در این خصوص را از وب سایت های خارجی دریافت کرده و کلیه مبالغ به صورت ریالی از میهمانان دریافت می شود.
وی افزود: ما برای کاهش دغدغه مسافران و گردشگران بسته های کامل سفر از جمله رزرو هتل و کلیه خدمات را طراحی کردیم و در حال حاضر تور های خارجی و داخلی هتل ها و خدمات تفریحی و درمانی را به صورت ۱۰۰ درصد آنلاین به ایرانیان ارائه می دهیم.
وی با تاکید بر جذب گردشگر خارجی به ایران یادآور شد: به همین منظور در قالب ویدیو هایی به تولید محتوا پرداختیم.
مهندس افضل زاده عنوان کرد: در گذشته هر مسلمانی که از هند، پاکستان عراق، بحرین و سایر کشورهای اسلامی به ایران سفر می کرد فقط شهر مشهد را مقصد گردشگری خودش می دانست افزود: امروز ما با معرفی مقاصد گردشگری مختلف و ارائه پکیج کامل مسافرتی به مهمانان خارجی، مقاصد گردشگری مختلف را از طریق دفاتر فرهنگی به آنها معرفی می‌کنیم.

افضل زاده افزود: در گذشته تبلیغات سوء علیه کشورمان صورت گرفته بود و مسافران علاقمند به سفر به ایران این کشور را نقطه ناامنی می دانستند، اما با تلاش ما اکنون کشور ایران به عنوان یکی از محله های امنیتی منطقه به گردشگران معرفی شده است.
رئیس هیئت مدیره پرشین هتل با بیان اینکه در آینده نزدیک در نظر داریم که این مجموعه را به عنوان یک شرکت دانش بنیان مطرح کنیم افزود: همچنین در نظر داریم با توجه به حجم گردشگران یک اقامتگاه بر اساس سلیقه آنها ایجاد کنیم.
افضل زاده عنوان کرد: مجموعه پرشین هتل هم اکنون ۷۰ نفر استخدام مستقیم و تعداد زیادی نیرو در هتلها، تفریحگاه ها و... دارد و درسال 99_1400 حدود 2 هزار گردشگر را در بحث سلامت به ایران آوردیم.
وی خاطر نشان کرد: در بحث گردشگری سلامت این افراد به طور میانگین حدود 45 روز برای طی دوره درمان و نقاهت در ایران هستند و در این بازه زمانی حدود ۳هزار دلار هزینه می کنند.
افضل زاده با بیان اینکه مجموعه پرشین هتل در ابتدا با رزرو هتل در مشهد آغاز به کار کرد افزود: با توجه به حجم بالای گردشگران خارجی در بحث راهنمای زائر مشکلاتی وجود دارد و ما با حذف واسطه ها این مشکلات را حل کردیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار