رضاامیدوار تجریشی دبیرکل هیات امنا خانه صمت جوانان ایران طی پیامی روز ملی صنعت و معدن را تبریک گفت.
کد خبر: ۱۰۵۳۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۶ 01 July 2022

به گزارش تابناک رضوی، متن پیام به شرح ذیل است:

در این سال‌های اخیر برای همه مردم و بخصوص فعالان عرصه‌های تولید در بخش‌های صنعت‌ معدن، امکان ندارد 365 روز سال بدون دغدغه، مشکل و موانع بزرگ و کوچک سپری شود.
آنچه تولیدکنندگان، صنعت‌گران و معدن‌کاران را علیرغم وجود این حجم عظیم از مشکلات، کماکان در این آوردگاه نگه داشته عشق و علاقه وافر به کارآفرینی، اشتغالزایی و توسعه کشور است. با این علاقه است که صنعت‌گر از یک تکه سنگ، آهنی می‌سازد، از یک نخ، پارچه‌ای و از پارچه‌ای البسه‌ای؛از خاک تبدیل به شیشه و از گندم تبدیل به نان؛ که یقینا با رنج فراوان همراه است.
شاید ارج نهادن و نام‌گذاری یک روز در سال به نام روز صنعت و معدن نتواند جبران زحمات کند. زحماتی از جنس عبور از تحریم‌های خارجی و خودتحریمی‌های داخلی؛ لذا ضمن عرض دست‌مریزاد به این عزیزان، روز صنعت و معدن را به همه صنعت‌گران و معدن‌کاران عزیز تبریک و شادباش می‌گویم.
به بهانه این مناسبت فرصت را مغتنم شمرده و عرض می‌کنم که مع‌الاسف در جامعه ما صنعت فدای سیاست شده است. قطعا کشوری می‌تواند مستقل و پیشرو باشد که صنعتش مترقی و فناور باشد
توسعه صنعت منجر به توسعه اشتغال می‌شود. همچنین نسبت مستقیم صنعت با تولید ناخالص ملی و توسعه صادرات غیرنفتی بر کسی پوشیده نیست

در پایان بار دیگر دهم تیر را به همه همکارانم در حوزه صنعت و معدن شادباش گفته، توفیقات روزافزون یکایکشان را از درگاه حضرت عبودیت مسئلت دارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار