استاندار خراسان رضوی:
استاندار خراسان رضوی گفت: خانواده، رکن اساسی جامعه اسلامی است و موضوع خانواده اهمیت فراوانی دارد چنانکه مقام معظم رهبری در این حوزه بارها تذکرات جدی به مسوولان، آحاد جامعه و بانوان داده اند.
کد خبر: ۱۰۵۳۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳ 30 June 2022

به گزارش تابناک رضوی، یعقوبعلی نظری روز پنجشنبه در نشست بصیرت افزایی مدیران کل امور بانوان و خانواده استانداریهای سراسر کشور در مشهد افزود: زنان، شاکله و محور اساسی خانواده هستند و کارکردهای ضعیف درون خانواده با نقش آفرینی بانوان می تواند به کارکرد قوی تبدیل شود.

وی اظهار داشت: خانواده، رکن اساسی جامعه اسلامی است و موضوع خانواده اهمیت فراوانی دارد چنانکه مقام معظم رهبری در این حوزه بارها تذکرات جدی به مسوولان، آحاد جامعه و بانوان داده اند.

استاندار خراسان رضوی با بیان این که جامعه سالم و متعالی در گرو وجود خانواده سالم است گفت: زن، محور اصلی خانه و خانواده است که برخی اشکالات بیرون از فضای خانه و خانواده با حضور و به وسیله بانوان بی اثر می شود.

نظری افزود: یکی از راهکارهای تقویت خانواده و اصلاح کارکرد این نهاد، اهمیت دادن به آموزش است که در این راستا آموزش خانواده باید از بدو تشکیل و در تمامی مراحل زندگی هم چون فرزندآوری و رشد آنها مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: در راستای آموزش خانواده می توان از ظرفیت واحدهای دانشگاهی پیام نور خراسان رضوی بهره گرفت و آموزشهای خانواده با رویکرد تقویت فرهنگی و تربیتی در نظام خانواده برگزار شود.

نشست سه روزه بصیرت افزایی مدیران کل امور بانوان و خانواده استانداریهای سراسر کشور روز گذشته در مشهد و به میزبانی استان خراسان رضوی آغاز شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار