مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: آنچه در حوزه فرهنگ و سبک زندگی ایرانی اسلامی داریم همین سبک زندگی و معارفی است که از بزرگان دین و ائمه است و نقص ما در مبانی و معارف نیست بلکه در نوع ارائه بیان اموزش است که نتوانستیم این زیبای ها را به عنوان فرهنگ عمومی به جامعه مخاطب خود منتقل کنیم
کد خبر: ۱۰۵۲۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱ 22 June 2022

به گزارش تابناک رضوی، محمد حسین زاده در نشست تخصصی کارشناسان شورای فرهنگ‌عمومی و کارگروه ساماندهی مد و لباس ایرانی و اسلامی که به میزبانی این استان در تالار ابن سینا ی مشهد برگزار شد بیان کرد: امیدواریم آنچه که در این دو روز گفته شود سبب اعتلای فرهنگ ایرانی اسلامی باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با طرح این پرسش که در حوزه فرهنگ چه وظیفه ای داریم؟ گفت: امام رضا (ع) فرمود: خدا رحمت کند کسی که امر ما را احیا کند. علوم ما رو یاد می گیرد و به مردم یاد می دهد اگر مردم محاسن کلام ما را بدانند از ما پیروی می کنند.

وی افزود: آنچه در حوزه فرهنگ و سبک زندگی ایرانی اسلامی داریم همین سبک زندگی و معارفی است که از بزرگان دین و ائمه است و نقص ما در مبانی و معارف نیست بلکه در نوع ارائه بیان اموزش است که نتوانستیم این زیباییها را به عنوان فرهنگ عمومی به جامعه مخاطب خود منتقل کنیم.

وی در ادامه به زمزمه مقام معظم رهبری در هنگام پخش سرود جمهوری اسلامی در مراسم تحلیف رئیس جمهور اشاره کرد و افزود: این سرود پیوند دهنده دلهای ایرانیان است و بسیار خوب است وقتی که سرود ملی خوانده می شود همه ما با صدای بلند همراهی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار