از مشهد مقدس؛
نخستین کاروان زائران حج تمتع ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز از مشهد عازم جده عربستان شد.
کد خبر: ۱۰۵۰۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹ 16 June 2022

به گزارش تابناک رضوی، محمود امانی مدیرکل فرودگاههای خراسان رضوی صبح امروز در حاشیه اعزام نخستین کاروان زائران حج تمتع در جمع خبرنگاران با اشاره به بازه های زمانی متفاوت پرواز‌های اعزامی زائران امسال، اظهار کرد: به دلیل محدودیت فرودگاه‌های عربستان در پذیرش هواپیماها پروازها در بازه های زمانی متفاوت صورت می گیرد تا از ازدحام جمعیت در فرودگاه‌ها جلوگیری شود و خدمت رسانی به زائران به بهترین شکل ممکن صورت گیرد.

امانی تعداد زائران خراسان رضوی را 120 نفر اعلام کرد و افزود: نخستین کاروان زیارتی زائران حج تمتع خراسان رضوی سال ۱۴۰۱ شامل۱۲۰ زائر از خراسان رضوی و ۱۴۰ زائر از خراسان شمالی است.

وی تصریح کرد: هزار و ۱۶۵ زائر در قالب ۱۰ کاروان مدینه بعد از استان خراسان رضوی و ۳۲۷ زائر در قالب سه کاروان مدینه بعد از استان خراسان شمالی از فرودگاه بین المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد راهی جده خواهند شد.

مدیرکل فرودگاههای خراسان رضوی ادامه داد: پرواز‌های مشهد به مدینه نیز از ۳۱ خردادماه آغاز خواهد شد که در این پرواز‌ها سه هزار و ۹۰۰ زایر در قالب ۳۰ کاروان مدینه قبل از خراسان رضوی، ۲۲۸ زائر در قالب ۲ کاروان مدینه قبل از خراسان شمالی و ۷۸ زائر در قالب یک کاروان مدینه قبل از خراسان جنوبی از فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد به مدینه منوره عزیمت خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار