شهردار مشهد:
شهردار مشهد گفت: مدیران شهری در کنار نیروهای تلاش‌گر مدیریت شهری از جمله پاکبان، اتوبوسران، تاکسیران، فضای سبز، نیروهای عمرانی و... یک حلقه از زنجیره بزرگ خدمت شهرداری مشهد هستند.
کد خبر: ۱۰۵۰۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۴ 14 June 2022

به گزارش تابناک رضوی، "سید عبدالله ارجائی" در دیدار با نیروهای فعال مدیریت شهری در اراضی واگذار شده پادگان ۷۷،  با بیان این مطلب اظهار کرد: خداوند توفیق خدمت به بهترین مردم دنیا را در کنار مضجع نورانی امام رضا(ع) به ما عطا کرده است که افتخار بسیار بزرگی است.

شهردار مشهد افزود: مدیران شهری در کنار نیروهای تلاش‌گر مدیریت شهری از جمله پاکبان، اتوبوسران، تاکسیران، فضای سبز، نیروهای عمرانی و... یک حلقه از زنجیره بزرگ خدمت شهرداری مشهد هستند.

ارجائی بیان کرد: به شما افتخار می‌کنم و مطمئن هستم اگر دست‌به‌دست هم بدهیم همانطور که در این ۲۰ روز کارهای بسیار بزرگی انجام شد، می‌توانیم کارهای باورنکردنی دیگری نیز انجام دهیم.

وی عنوان کرد: بسیار خوشحالم که این اقدام با دهه کرامت، دهه عید، شادی و نور همراه بود. خداوند نیز دو بار رحمت خودش را بر ما نازل کرد تا مشخص شود شما کارگران در درگاه خدا عزیز هستید، دست همه شما را می‌بوسم و سپاس‌گزار شما هستم، امیدوارم برکت وجود امام رضا(ع) در زندگیتان جاری باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار