نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی:
نماینده ولی فقطه در خراسان رضوی گفت: امروز جریان ناهنجاری بی حجابی در مسیر ریشه کردن اسلام قرار گرفته که اساس دین را از بین ببرد و متاسفانه عناصر تبلیغی چنان که باید با این جریان ناهنجاری به خاطر جو حاکم مبارزه نمی‌کنند در حالی که طبق آیات قرآن باید جوّشکن بود و با جریان ضد دین مروج منکرات شرعی مقابله کرد هر چند همه با ما بد شوند.
کد خبر: ۱۰۴۵۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶ 18 May 2022

به گزارش تابناک رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی امروز در نخستین همایش تبلیغ جهانی دین در مشهد افزود: در تبلیغ بین المللی اگر بخواهیم با معیار انقلابی این رسالت را انجام دهیم به عنوان یک عنصر بی تفاوت و موجودی که به هیچ وجه بنای تقابلی ندارد و تسلیم شرایط و موقعیت هایی است که دشمنان به وجود می آورند نمی‌شود از اسلام تبلیغ کرد.

وی با بیان این که تبلیغ در عرصه بین‌المللی همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده است ادامه داد: ایشان این موضوع را از دوران ریاست جمهوری خود پیگیری می‌کردند و امروز با پیدایش نهاد آموزشی "جامعة المصطفی" این موقعیت به طور گسترده برای جریانهای دینی فراهم شده است.

امام جمعه مشهد گفت: آنچه مهم است شناخت روش شیطانی دشمن و مقابله با آن است. تبلیغ در شرایط امروز، با معیارهای انقلاب اسلامی در هر نقطه ای تنها یک حرکت ایجابی و اثباتی در توسعه معارف دینی نیست بلکه یک جریان پدافندی و مبارزاتی است و باید با آمادگی جنگی و مبارزاتی وارد شویم.

علم الهدی افزود: به عنوان آرمان مبارزاتی و ایده مجاهدت مقابله با دشمن خدا باید تبلیغ بین المللی را در شرایط گوناگون اجرا کرد والا تبلیغ بدون چاشنی مبارزه با دشمنان خدا موثر نخواهد بود.

وی اضافه کرد: دشمن امروز به برکت انقلاب اسلامی از برخورد نظامی ناامید است و به این نتیجه رسیده که با سرکوبی جریانهای دینی نه تنها موفق نمی‌شود بلکه منجر به توسعه اندیشه و مبانی دینی در ملتها و جمعیت‌های مختلف می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان این که جنگ نرم، خط دشمن است افزود: شگرد دشمن، ارزش سازی است و رسالت اولیه یک مبلغ دینی، جوشکنی است و این که مرعوب جو و سوژه عملیات روانی دشمن قرار نگیرد.

علم الهدی افزود: دشمن ارزش سازی می‌کند تا بر خلاف منافع استکبار و معیارهای فرهنگی غرب در مقابل اسلام نتوانیم حرفی بزنیم اما مهم این است که قدرت جوشکنی داشته باشیم.

وی اضافه کرد: امروز جریان ناهنجاری بی حجابی در مسیر ریشه کردن اسلام قرار گرفته که اساس دین را از بین ببرد و متاسفانه عناصر تبلیغی چنان که باید با این جریان ناهنجاری به خاطر جو حاکم مبارزه نمی‌کنند در حالی که طبق آیات قرآن باید جوّشکن بود و با جریان ضد دین مروج منکرات شرعی مقابله کرد هر چند همه با ما بد شوند.

جامعه المصطفی خراسان رضوی همایش تبلیغ جهانی دین در مشهد را به مدت ۲ روز در مشهد برگزار می کند.

جامعة المصطفی العالمیة نهادی علمی و بین المللی با هویت حوزه ای در ایران با هدف گسترش علوم اسلامی، انسانی و اجتماعی، با رویکرد آموزشی، پژوهشی و تربیتی است که انبوهی از داوطلبان را از سراسر گیتی تحت پوشش قرار داده است و فرصت کم نظیری برای تشنگان زلال معارف اسلامی و هدایت قرآنی در سراسر جهان فراهم کرده است تا ضمن تربیت مجتهدان، عالمان و متخصصان پارسا و متعهد، به تبیین، تولید و تعمیق تفکرات و اندیشه های اسلامی و نشر و ترویج اسلام ناب محمدی همت گمارند.

در جامعة المصطفی العالمیة رشته های اسلامی فقه، اصول فقه، قرآن، حدیث، فلسفه، عرفان، اخلاق، کلام و تاریخ اسلام و در حوزه علوم انسانی نیز رشته ها و گرایش هایی همچون علوم تربیتی، حقوق، روان شناسی، اقتصاد، جامعه شناسی، علوم سیاسی، بانکداری، ارتباطات، مدیریت و زبان های فارسی، عربی، انگلیسی، فرانسوی و روسی، با رویکرد اسلامی ارایه می شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار