مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: در راستای استفاده از روش‌های نوین و عدم استفاده از بلیت‌های کاغذی، بررسی و تعریف پروژه مشترکی با شرکت نمایشگاه بین‌‎المللی مشهد مبنی بر استفاده از گیت‌های ورودی بدون نیاز به نیروی انسانی و با استفاده از کارت شهروندی( من‌کارت) به‌صورت سنتی صورت گرفته و پیاده‌سازی شد.
کد خبر: ۱۰۴۵۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴ 17 May 2022

به گزارش تابناک رضوی، "مهدی بدیع‌فرخد" با بیان این خبر اظهارکرد: در راستای استفاده از روش‌های نوین و عدم استفاده از بلیت‌های کاغذی، بررسی مشترکی با شرکت نمایشگاه بین‌‎المللی مشهد مبنی بر استفاده از گیت‌های ورودی بدون نیاز به نیروی انسانی و روش‌های سنتی صورت گرفت.
وی افزود: در این راستا در تعدادی از ورودی‌های نمایشگاه گیت‌هایی پیش‌بینی شده است که شهروندان با استفاده من‌کارت می‌توانند در محل، نسبت به شارژ من کارت خود و ورود به نمایشگاه اقدام کنند.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد بیان کرد: به‌همین منظور و جهت افزایش رفاه حال شهروندان دو دستگاه خودکار شارژ من کارت نیز در این محل نصب شده است.
بدیع خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات توسعه‌ای ما که در نمایشگاه‌های آتی با توجه به امکانی که در طراحی تجهیزات گیت‌ها در نظر گرفته شده است در دسترس قرار خواهد گرفت، استفاده از "کیو.آر.کد" توسط اپلیکیشن شهر من برای عبور از گیت است که شهروندان بدون نیاز به بلیط کاغذی یا کارت شهروندی تنها با نصب اپلیکیشن شهرمن و خرید بلیط با استفاده از"کیو.آر.کد" بتوانند از گیت‌های ورودی نمایشگاه عبور کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار