معاون استاندار و فرماندار مشهد گفت: مصوب کردیم تا پایان هفته هیچ نانوایی تعطیلی نداشته باشد.
کد خبر: ۱۰۴۴۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴ 16 May 2022

به گزارش تابناک رضوی، محسن داوری معاون استاندار و فرماندار مشهد اظهار کرد: یکی از مشکلات در مورد نانوایی ها، تعطیلی برخی نانوایی‌ها بود. وضعیت این نانوایی‌ها مشخص نبود که به خاطر روز تعطیل مجازشان باز نیستند یا دلایل تعطیلی آن‌ها چیز دیگری است و طبق بررسی مشخص شد برخی از این‌ها روز تعطیلی‌شان نبوده است.

وی افزود: هر نانوایی که خارج از تعطیلی مجازش بسته است، از صاحب آن علت را جویا خواهیم شد تا به چرخه عرضه نان برگردانده شود. مصوب کردیم تا پایان هفته هیچ نانوایی تعطیلی نداشته باشد و بنا شده این مصوبه به نانوایی‌ها ابلاغ شود.

داوری خاطرنشان کرد: ۳۰۰ نانوایی برای عرضه نان از ساعت ۶ صبح الی ۱۲ شب اختصاص داده شده بود که برخی به هر دلیلی قبول نکردند. این موارد را ترمیم کردیم و نانوایی های جدید جایگزین شد و به آن‌ها ابلاغ صورت گرفت.

وی تاکید کرد: در حوزه حمل آرد به نانوایی‌ها نظارت را جدی‌تر کرده‌ایم تا جلوی انحراف احتمالی را بگیریم.

داوری خاطرنشان کرد: مقرر شد نظارت‌ها تشدید شود و نانوایی‌هایی که چند بار به آن‌ها تذکر داده شده است و تمکین نکرده‌اند یا فقط جریمه شده‌اند، حتما پلمب و لغو مجوز شوند.

وی افزود: برای بیمارستان‌ها و مراکز عمومی هم که تاکنون از نانوایی‌ها نان خود را تهیه می‌کردند، به یکی از مجتمع‌های نانوایی سهمیه آرد دادیم تا نان آن‌ها را پخت کنند و ظرفیت نانوایی‌ها کامل در اختیار مردم باشد.

معاون استاندار خراسان رضوی از فعال شدن ۲ نانوایی سیار خبر داد و گفت: آرد این نانوایی‌ها تامین شده است و مصوب کردیم میزانی آرد تخصیص داده شود که هر نانوایی تخلف کرد یا دیدیم نیاز است سهمیه اضافه شود بتوانیم برای رفع مشکلات سهمیه آرد را تغییر دهیم.

فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند مشکلات حوزه آرد و نان را به تلفن ۱۲۴ اطلاع دهند و در صورت عدم پاسخگویی این شماره، در فرمانداری هم آمادگی رسیدگی به گزارشات این حوزه وجود دارد و جهاد کشاورزی هم پیگیر این مسائل است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار