دبیرستاد هماهنگی آتش نشانان کشور تاکیدکرد:
دبیرستاد هماهنگی آتش نشانان کشور گفت: با توجه به افزایش جمعیت و ساخت مساکن مهر و اقدام ملی در گلبهار و همچنین نزدیکی این شهر به دو شهرک صنعتی بزرگ ضرورت دارد نیاز سنجی لازم جهت تامین ماشین آلات و تجهیزات صورت پذیرد و در راستای ارتقاء آتش نشانی گلبهار از اداره به سازمان اقدام لازم انجام شود.
کد خبر: ۱۰۴۴۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰ 13 May 2022

به گزارش تابناک رضوی ازگلبهار بابک نوراللهی با بیان این مطلب افزود: باتوجه به کمبود امکانات و ارائه خدمات به شهروندان ، عملکرد آتش نشانی شهرداری گلبهارمطلوب وقابل تقدیر است.

وی گفت: ایستگاهها و تجهیزات اداره آتش نشانی شهرداری گلبهار با توجه به کمبود امکانات و تجهیزات ، در ارائه خدمات رسانی به مردم به درستی و به نحو مطوب و رضایتمندی انجام وظیفه می نماید که قابل تقدیر می باشد.

نوراللهی از آمادگی جسمانی ، توان علمی ، نظم وانضباط لوازم و تجهیزات داخل خودروها و ایستگاههای آتش نشانی گلبهار اعلام رضایت کرد.

بابک نوراللهی گفت: نظم ، انضباط و نظافت در لوازم و تجهیزات و ایستگاههای آتش نشانی شهر گلبهار در سطح استان قابل تقدیر بوده که میطلبد شهردار گلبهار به نحو مطلوب از آتش نشانان تقدیر نماید.

رئیس گروه خدمات شهری و حمل و نقل استانداری خراسان رضوی نیز از آماده سازی بستر و زیر ساختهای ارتقاء آتش نشانی شهرداری گلبهار به سازمان خبر داد.

سید مهدی سالم افزود: با توجه به افزایش جمعیت و ساخت مساکن مهر و اقدام ملی در گلبهار و همچنین نزدیکی این شهر به دو شهرک صنعتی بزرگ ضرورت دارد نیاز سنجی لازم جهت تامین ماشین آلات و تجهیزات صورت پذیرد و در راستای ارتقاء آتش نشانی گلبهار از اداره به سازمان اقدام لازم انجام شود.

علیرضا اصغری شهردار گلبهار گفت: حفاظت از جان مردم در حوادث برعهده آتش‌نشانان است و بهره‌گیری از تجهیزات کارآمد بر عملکرد آتش‌نشانان، تأثیر بسزایی دارد و با توجه به جوان بودن شهر گلبهار و همچنین ساخت چندین هزار واحد آپارتمان در این شهر ،  ضرورت دارد مسئولان امر آتش نشانی گلبهار را به تجهیزات آتش نشانی مدرن به خصوص خودرو نردبان دار تجهیزنمایند.

علیرضا اصغری گفت: میانگین سنی کارکنان آتش‌نشانی گلبهار جوان بوده و از توانمندی جسمی بسیار بالایی برخوردار هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار