مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی تاکید کرد:
مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: در زمینه اعطای تسهیلات به طرح های اشتغال قابل توجیه اقتصادی، براساس ضوابط امداد محدودیتی برای پرداخت نیست.
کد خبر: ۱۰۴۴۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۶ 11 May 2022

به گزارش تابناک رضوی، رضا سلم‌آبادی در سفر یک روزه خود به شهرستان بجستان افزود: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری بعنوان سال 《تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین》 خوشبختانه فرهنگ تولید و توانمندسازی در خانواده های تحت حمایت مورد توجه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در زمینه اعطای تسهیلات به طرح های اشتغال قابل توجیه اقتصادی، براساس ضوابط امداد محدودیتی برای پرداخت نیست.
سلم‌آبادی در خصوص افزایش تسهیلات تخصیصی به شهرستان بجستان اظهارکرد: این شهرستان درخواست 35 میلیارد تومان اعتبار اشتغال داشت که این اعتبار در صورت ایجاد شغل قابل افزایش است.

مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی، از آسیب های اجتماعی و اینکه خانواده های زیادی با مشکلاتی مانندطلاق دست توزیع پنجه نرم می کنند افزود: برای ابن خانواده ها ارائه خدمات حمایتی به صورت زماندار ارائه شود تا خانواده به توانمندی برسد.

سلم‌آبادی، در موضوع مسکن بیان کرد: منتظر هستیم تا نهضت ملی مسکن شروع تا وسهمیه امداد مشخص شود.

همچنین در این سفر حسن حیدری فرماندار بجستان بر موضوع اشتغال افراد متقاصی کار اعم از مددجو و اقشار نیازمند در کارگروه ویژه اشتغال شهرستان مصوب شود، تاکید کرد.

شایسته ذکر است: در این سفر یک روزه مدیرکل علاوه بر دیدار با کارکنان این اداره، از چند طرح مددجویی بازدید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار