معاون هماهنگی اموراستانداری خراسان گفت: طرح تفصیلی شهرگلمکان پس ازتصویب درکمیسیون شهرستان به زودی باارجاع به کمیسیون ماده۵ استان خراسان رضوی به تصویب خواهد رسید.
کد خبر: ۱۰۴۳۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳ 09 May 2022

به گزارش تابناک رضوی ازگلبهار، جواد خدایی با اعلام این مطلب گفت: اعتبارات سفر ریاست جمهوری برای شهرستان گلبهار و با توجه به جمعیت آن مبلغ مناسب وجالب توجه می باشد .

وی افزود: تلاش خواهیم کرد هرچه سریعتر آزاد راه مشهد-چناران-قوچان با استفاده از اعتبارات سفر ریاست جمهوری را به بهره برداری برسانیم.

جواد خدایی افزود: برای ورودی شهر گلمکان و همچنین اتصال مستقیم شهر گلمکان به گلبهار از طرف شرکت عمران اعتبار لازم در نظر گرفته شده و درسطح استانی نیز برای چهار کیلومتر باقی مانده بلوار شهدا به شهر گلبهار درجهت تأمین بودجه اقدام لازم انجام خواهد شد.

فرماندار گلبهار نیز دراین جلسه گفت: طرح تفصیلی شهر گلمکان در سفردکتر خدایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی وشرکت در کمیسیون ماده ۵ شهرستان گلبهاروبا بررسی همه جانبه و کامل نقاط ضعف وقوت وهمچنین بازدید از نقاط مختلف به ویژه خانه باغ های قدیمی و پروژه در دست احداث ساختمان کلانتری ۱۲ شهر گلمکان،واختصاص مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان از اعتبارات سفر ریاست جمهوری برای تکمیل پروژه این کلانتری به تصویب رسید

فرماندار گلبهارگفت: برای استفاده بهینه از فضای عالی آموزشی دبیرستان خیرساز زاهدی ، شهرداری شهر گلمکان مسیر عبور و دستیابی به این دبیرستان را از نظر روشنایی و آسفالت به شکل کامل تجهیز کرده و تحویل نماید.

محمدرضا حاجی زاده گفت: در شهر گلمکان اجازه مرتفع سازی داده نشود تا شهر هویت اصلی خود را حفظ نماید.

فرماندار شهرستان گلبهارگفت: باید به گونه ای با مردم گلمکان تعامل کنیم که مجاب شوند بافت خانه باغی قدیمی شهر را حفظ نمایند و زیرساخت های تمدن این شهر قدیمی آسیبی نبیند.

حاجی زاده ادامه داد: گلمکان می‌تواند مقصد گردشگران زیادی باشد به شرط آنکه به بافت سنتی آن لطمه ای وارد نشود. البته ما در راستای حفظ انفال و حراست از بیت المال با کمک دادستانی شهرستان از ساخت و سازهای غیر مجاز به ویژه در بستر رودخانه جلوگیری می نماییم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار