کد خبر: ۱۰۴۳۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۹ 08 May 2022

سفر بهترین راه برای دوری از استرس و خستگی های روزمره است. سبک زندگی امروزی این روزها همه افراد را درگیر مشغله‌های متعددی کرده است. بنابراین می توان با یک سفر لذت بخش لحظاتی به یادماندنی و جذاب را خلق کرد.

سالها قبل سفر کردن و خرید بلیط هواپیما پروسه سخت و پیچیده ای بود. اما در حال حاضر با ترویج تکنولوژی و وب‌سایت‌های جدید، سفر امری لذت بخش و دلنشین است. در این مطلب قصد داریم درباره نحوه خرید آنلاین بلیط هواپیما و مزایای آن صحبت کنیم. پس تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

خرید آنلاین بلیط هواپیما تیک بان، راهی ساده برای سفر

مزایای خرید بلیط هواپیما تیک بان

تیک بان یکی از معتبرترین سامانه خرید بلیط هواپیماست که با ارائه خدمات آنلاین و نوین راهی برای تجربه سفرهای راحت و دلچسب است. خرید آنلاین بلیط هواپیما و رزرو هتل از این وب سایت مهمترین خدماتی است که می تواند از سفر خاطره ای شیرین بر جا بگذارد. در ادامه با مزایای خرید اینترنتی بلیط هواپیما آشنا می شوید:

خرید راحت و فوری بلیط هواپیما

این روزها با خرید آنلاین بلیط هواپیما تیک بان، به راحتی می توان برای تمام مسیرهای هوایی و زمینی بلیط تهیه کرد. دیگر نیازی نیست تا ساعتها در سطح شهر و آزانس های مسافرتی به دنبال خرید بلیط هواپیما و یا بلیط قطار باشید. بلکه به سادگی می توانید از در هر لحظه از شبانه روز با یک جستجوی سریع در اینترنت بهترین بلیط سفر را تهیه کنید.

پشتیبانی آنلاین در تمام طول سفر

یکی دیگر از مزایای تهیه بلیط هواپیما از تیک بان، برخورداری از پشتیبانی 24 ساعته و تمام وقت است. از لحظه خرید بلیط تا پایان سفر می توانید از راهنمایی ها و حمایت تیم پشتیبانی برخوردار شوید. به طور مثال اگر به هر دلیلی قصد کنسل کردن بلیط هواپیمای خریداری شده را دارید یا می خواهید بلیط هواپیما ارزان را رزرو کنید می توانید از تیم پشتیبانی کمک بگیرید.

در صورت داشتن هر گونه سوال یا ابهامی در مرحله خرید بلیط، کنسلی بلیط، رزرو هتل و یا هر گونه خرید یا دریافت خدماتی می‌توانید با پشتیبانی تماس بگیرید تا کارهای لازم انجام شود.

انتخاب ارزان ترین پرواز با تیکبان

در سایت تیک بان می‌توانید پروازهای دلخواه خود را با جزییات کامل و دقیقی همچون قیمت بلیط هواپیما، ساعت پرواز، توقف بین فرودگاهی و نوع ایرلاین مشاهده کنید. این امر موجب انتخاب دقیق شما می شود. اگر قصد سفرهای ارزان قیمت دارید و یا می خواهید به یک سفر کاری فوری بروید به راحتی می توانید در این سایت بلیط مورد نظر خود را انتخاب و رزرو کنید.

استفاده از سیستم فیلترینگ هوشمند می تواند برای انتخاب بهترین گزینه کمک کننده باشد. این امکان موجب می شود تا شما پروازهای خود را به صورت دلخواه محدود کنید و زودتر به بلیط دلخواه خود برسید.

خرید آنلاین بلیط هواپیما تیک بان، راهی ساده برای سفر

ارائه کد تخفیف و جوایز ویژه

یکی دیگر از مزایای خرید بلیط اینترنتی از tikban این است که در لیست مشتریان ویژه قرار می گیرید. افرادی که در سایت تیک بان ثبت نام می کنند می توانند از امکان همکاری در فروش برخوردار شوند. با ثبت نام شما دارای یک اعتبار اولیه خواهید شد سپس با هر خریدی به میزان اعتبار شما افزوده می شود. بنابراین بعد از خریدهای متعدد مبلغ قابل توجهی اعتبار دریافت می کنید.

از دیگر مزیت خرید بلیط سفر از تیکبان، استفاده از تخفیفات و جوایز ویژه است. اگر اطلاعات بیشتری کسب کنید، به راحتی می توانید بلیط ارزان هواپیما، بلیط چارتر و بلیط لحظه آخری را به صورت آنلاین خریداری کنید.

چگونه از تیک بان بلیط هواپیما بخریم؟

برای خرید بلیط هواپیما کافی است که وارد سایت تیک بان شوید و بلیط هواپیما، قطار یا اتوبوس را از منوی بالای صفحه کلیک کنید. اگر قصد سفر خارجی دارید، می توانید روی بلیط هواپیما خارجی را کلیک کنید و مبدا و مقصد مورد نظر خود را وارد کنید. اما اگر قصد سفرهای داخلی دارید بلیط هواپیما داخلی را انتخاب کرده و با مشخص کردن مبدا، مقصد و تاریخ سفر لیست کاملی از بلیط های موجود به مقصد خود را مشاهده و بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

در این بخش امکان مشخص کردن مواردی مانند یک طرفه یا دو طرفه بودن بلیط، تاریخ رفت و برگشت و تعداد مسافرین را دارید. بنابراین تمامی پروازهای موجود به مقصد مورد نظر در سریع ترین زمان به نمایش در می آید. برای رزرو بلیط باید مشخصات کامل خریدار مانند کد ملی و یا شماره شناسنامه و پاسپورت درج شود. با پرداخت اینترنتی هزینه بلیط، فایل پی دی اف آن از طریق ایمیل برای مسافر ارسال می گردد.

کاربران می توانند در هر ساعتی از شبانه روز به وبسایت تیک بان مراجعه کنند و از خدماتی همچون خرید بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس، رزرو هتل، خرید بیمه مسافرتی و... برخوردار شوند. فقط کافیست به www.tikban.com مراجعه کنند. همچنین برای کسب اطلاعات به روز درباره سفر و گردشگری پیج اینستاگرام تیک بان به نشانی @tikban_travel را داشته باشند.

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار