فعال رسانه ای اصولگرا در یادداشتی نوشت: امیدوارم خانم علم‌الهدی هرچه زودتر نوشتن کتاب را شروع کند که برخی شایعات (ان‌شاءالله دروغ) در مورد دخالت در امور مملکت رنگ ببازد و اصولاً فرصت چندانی برای این‌گونه کارها پیدا نشود.
کد خبر: ۱۰۲۴۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰ 24 January 2022

محمد مهاجری، فعال رسانه ای اصولگرا در کانال تلگرامی خود در واکنش به اظهارات همسر سید ابراهیم رئیسی نوشت: دو سه روز برای نوشتن این مطلب دست‌دست کردم. راستش هنوز هم تردید دارم؛ اما سرانجام پناه آوردم به ضرب‌المثلی که در دوران کودکی داشتیم: «علی‌الله».

سرکار خانم علم‌الهدی، همسر رئیس‌جمهور، گفته قصد دارد مانند خانم میشل اوباما کتاب خاطرات بنویسد.

به گمانم اتفاق خوبی است؛ هرچند اگر فرد دیگری، ولو یک خانم مؤمنه محجبه، چنین قصدی می‌کرد از سوی مااصولگراها متهم می‌شد به این‌که زن شیطان بزرگ را الگوی خود قرار داده، تصمیم خانم علم‌الهدی ستودنی است.


حتی این احتمال کاملاً منطقی را نادیده می‌گیرم که اگر فردی با همه ویژگی‌های همسر رئیس‌جمهور، می‌خواست میشل اوباما را سرمشق خود (ولو در نوشتن کتاب) معرفی کند، از سوی حضرت آقای علم‌الهدی، آبرویش به درخت‌های چنار خیابان‌های مشهد آویزان می‌شد.

نمی‌دانم خانم علم‌الهدی کتاب «شدن» نوشته میشل اوباما را دقیق خوانده یا خیر؛ حتی اگر خوانده باشد، توصیه می‌کنم دوباره بخواند. به‌خصوص بخش‌های مربوط به دوره «بانوی اول» بودن را.

در آن کتاب روشن است که میشل همواره مدافع و کمک‌کار اوباماست اما در هیچ جا دیده نمی‌شود کمترین دخالتی در کار حکومت‌داری کرده باشد.

امیدوارم خانم علم‌الهدی هرچه زودتر نوشتن کتاب را شروع کند که برخی شایعات (ان‌شاءالله دروغ) در مورد دخالت در امور مملکت رنگ ببازد و اصولاً فرصت چندانی برای این‌گونه کارها پیدا نشود! و شاید با کم شدن کارهای اجرایی که الآن با آن درگیر هستند واکنش‌هایی را که به اخراج یکی از استادان دانشگاه محل تدریس‌شان شده، بخوانند و وجدان‌شان مثل هزاران فرهیخته دیگر درد بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار