مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد از تخفیف 50درصدی مراجعه به مراکز معاینه فنی برای یکبار در سال جهت استفاده وانت بارهای سبک دارای پروانه اشتغال و فعالیت خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۴۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۳ 22 January 2022

به گزارش تابناک رضوی، سید جعفر شمس در تشریح این خبر بیان کرد: 64درصد آلودگی هوای مشهد مربوط به منابع متحرک است که 6.6 درصد آن توسط خودروهای باری سبک ایجاد می‌شود.

وی افزود: در راستای کمک به کاهش آلودگی هوا و همچنین خدمت رسانی به رانندگان این حوزه، با مصوبه شورای اسلامی شهر و هماهنگی های انجام شده، بهای خدمات معاینه فنی برای خودروهای باری سبک در مراکز مجاز، مشمول 50درصد تخفیف شده است که رانندگان میتوانند با ارائه کارت فعالیت و اشتغال معتبر، از این خدمات استفاده کنند.
مهندس شمس مجموعه های معاینه فنی حافظ، آزادی، بهمن، مفتح و رباط طرق را بعنوان مراکز مجاز معرفی و اظهار داشت: در حوزه خودروهای باری سنگین و نیمه سنگین نیز اقداماتی که برای کاهش سهم آلایندگی صورت گرفته است که میتوان به ایجاد محدودیت های زمانی مکانی تردد به مناطق قرمز، زرد و سبز، هدایت خودروهای باری سنگین به کنارگذر شمالی و عدم ورود به محدوده شهری و تشدید کنترل گواهی معاینه فنی توسط گشتهای بازرسی اشاره کرد.
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد:خدمات متنوع دیگری نیز برای رانندگان حوزه حمل و نقل بار برنامه ریزی شده است که بزودی اعلام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار