دبیر بخش محتوایی جشنواره بهائیت محفل خیانت گفت: بهائیت برای مقابله با حقوق بشر به وجود آمده و آسیب‌های زیادی به انسانیت زده است.
کد خبر: ۱۰۲۳۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳ 21 January 2022

به گزارش تابناک رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا روزبهانی، رییس میز فرقه بهائیت دفتر تبلیغات اسلامی در مراسم اختتامیه دومین جشنواره ملی مقدس نما با عنوان «بهائیت محفل خیانت» که در سالن میلاد کرج برگزار شد، اظهار کرد: بهائیت فرقه‌ای ضاله با تاریخی در حدود دو قرن است، به عبارتی یکصد و ۷۸ سال است این فرقه با ادعای دروغین فردی به نام علی محمد آغاز شد.

وی بیان کرد: براین اساس چون مرکز ثقلی که در ادعای علی محمد شیرازی وجود داشت، عالی‌ترین نقطه شیعی را مورد هدف خود قرار داده بود از همان روزهای نخستین مورد توجه جریانات استعماری قرار گرفت.

دبیر بخش محتوایی جشنواره بهائیت محفل خیانت تصریح کرد: در همان سال‌های اولیه ادعای علی محمد شیرازی منوچهر خان معتمد الدوله گرجی حاکم اصفهان ربط بسیار مستقیمی با دولت استعمارگر روسیه دارد به حمایت علی محمد شیرازی بر می‌خیزد و با تمام وجود برای به ثمر رساندن این جوانک جویای نام نادان ماجراجو قدم بر می‌دارد.

وی با اشاره به اینکه تا به امروز این روند و پیگیری فرقه ضاله بهائیت ادامه داشته است، خاطرنشان کرد: اخیراً سنای آمریکا قطع نامه‌ای را علیه کشور ما صادر کرده است که نفس این عمل نشان دهنده آن تداوم حمایتی است که از فرقه ضاله دارد.

روزبهانی گفت: دیروز صبح بی بی سی صفحه اول سایت و شبکه خود را به موضوع بهائیان ایران اختصاص داده بود و این مسئله بهائیت برای جریان نظام سلطه بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: شاید یک فرقه کوچکی که تعدادشان در قبال جمعیت کشور ما قابل توجه نباشند، بسیار سوال برانگیز است که چرا جهان استکبار و نظام سلطه حیثیت خود را برای این فرقه خرج می‌کند و اساساً فرقه ضاله بهائیت مگر چه کارکردی برای این جریان دارد که برای آن هزینه می‌کند.

دبیر بخش محتوایی جشنواره بهائیت محفل خیانت با اشاره به نگاهی به گذشته و امروز این فرقه اظهار کرد: زمانیکه میرزا حسین علی نوری بنیانگذار فرقه ضاله بهائیت در تهران به جرم توطئه برای ترور ناصرالدین شاه به زندان می‌افتد، قبل از اینکه به زندان بیفتد به سفارت روسیه پناهنده می‌شود.

وی با بیان اینکه زمانیکه او را به زندان می ببرند شخص سفیر روسیه با تمام وجود برای آزادی میرزا حسین علی نوری اقدام می‌کند، تصریح کرد: از این رو در منابع تاریخی فرقه بدون هیچ گونه پرده پوشی این قضیه وجود دارد که حسین علی نوری وقتی سال‌ها بعد در فلسطین اشغالی ادعای پیامبری می‌کند یکی از نامه‌هایی که برای تقدیر و تشکر می‌فرستد برای امپراتوری روسیه است.

روزبهانی خاطرنشان کرد: مدتی بعد پرونده اعمال امپراتوری روسیه در هم پیچیده شد و با انقلاب بلشویکی ۱۹۱۷ کل نظام سزاری روسیه در هم پیچیده و پرونده آن بسته شد.

وی در خصوص حمایت‌های سیستم‌های استعماری از فرقه ضاله بهائیت گفت: بهائیت از هر فرصتی برای مطرح کردن خود استفاده می‌کند به عنوان نمونه امروز یکصدمین سال ورود بهائیت به تونس است و کل بهائیان تونس یک هزار و ۵۰۰ نفر هستند، اما برای ورود بهائیت به این کشور کل ساختار بهائیت برای آنها نشست و سمینارهای مختلف برگزار می‌کند.

دبیر بخش محتوایی جشنواره بهائیت محفل خیانت اظهار کرد: یک جشنواره‌ای هم به نام بهائیت محفل خیانت در ایران برگزار می‌شود و کل سیستم رسانه‌ای بهائیت، بی بی سی، اینترنشنال و تمام شبکه‌های معاند شروع به پخش برنامه‌ای می‌کنند که چرا چنین جشنواره‌ای با این عنوان در ایران برگزار شده است.

وی بیان کرد: ما با استناد به تاریخ و منابع آنها و با استفاده از هنرمندان متعهد که اخلاق برای آنها مهمترین رکن است این جشنواره را برگزار کردیم.

روزبهانی تصریح کرد: بر این اساس در کارگاه‌ها به هنرمندان تاکید داشتیم، مبادا از حیطه اسلامی خارج شوند و تلاش کنند، تابلویی که تولید می‌شود به گونه‌ای باشد که شرافتمندی اسلامی را به رخ بکشد و به فضل خدا به بهترین وجه ممکن این مسئله رعایت شد.

وی خاطرنشان کرد: اما یک کار فاخر مبتنی بر پژوهش و هنر فاخر انجام شد و کل دنیای استکبار به مدد بهائیت با این حرکت ارزشمند مقابله کردند و متأسفانه گاهی اوقات افرادی در این خودمان بیان کردند آیا این کارها تبلیغ بهائیت نیست؟ چرا تبلیغ بهائیت باشد.

دبیر بخش محتوایی جشنواره بهائیت محفل خیانت گفت: رهبر انقلاب در نشستی که با پرستاران داشتند فرمودند که اگر شما روایت نکنید آنها روایت خواهند کرد و اگر ما سکوت کنیم چه کسی پاسخ دروغ پردازی‌ها را باید بدهد.

وی با بیان اینکه اساساً بهائیت برای مقابله با حقوق بشر به وجود آمده است، اظهار کرد: اگر شما مدافع حقوق بشر هستید خود بهائیت یکی از موانع رسیدن بشر به حقوق مسلم خود است.

روزبهانی متذکر شد: فرقه ضاله بهائیت با استثمار و به بند کشیدن انسان‌ها و بازی گرفتن انسان‌ها آسیب‌های فراوانی به آنها می‌زند و عاطفه مادر و فرزندی را به بازی گرفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار