مدیر کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: سامانه جدید "هواگوی" به شماره ۱۳۴ با ارائه آخرین داده‌ها و پیش‌بینی‌های جوی راه اندازی شد.
کد خبر: ۱۰۲۳۵۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶ 20 January 2022

به گزارش تابناک رضوی، محسن عراقی‌زاده افزود: هواشناسی خراسان رضوی با استفاده از مزایای تلفنراه اندازی سامانه جدید هواگوی در خراسان رضوی گویا، سامانه‌ای را برای شماره‌گیری و اطلاع از آخرین پیش‌بینی هوای استان و سایر استان‌های کشور و اطلاع از تفسیر‌های نقشه هواشناسی برای همه کاربران فراهم کرده است.
وی اضافه کرد: سامانه هواگو از طریق اتصال به وب‌سرویس سازمان هواشناسی کشوری می‌تواند به آخرین اطلاعات شرایط جوی تمامی استان‌ها ، پیش‌بینی و هشدار‌ها دسترسی داشته باشد.
مدیر کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: این فناوری به شما امکان می‌دهد که از طریق منشی تلفنی (دیجیتال) و وارد کردن شماره صفحه کلید یا صوت با منشی رایانه‌ای ارتباط داشته باشید.
عراقی زاده افزود: تنوع امکانات و طراحی منو‌های کاربردی و همچنین ارتقای تعداد خطوط به ۳۰ خط همزمان بر بستر فیبر نوری از ویژگی‌ها و مزایای سامانه جدید نسبت به سامانه قدیم به شمار می‌رود.
وی ارائه پیش‌بینی هواشناسی شهرستان‌های استان، اطلاعیه‌ها و هشدار‌های جوی، توصیه هواشناسی کشاورزی، پیش‌بینی مراکز استان‌های همجوار، امکان برقراری ارتباط با انواع اپراتور‌های فعال ثابت و تلفن همراه و ارائه گزارش‌ها در خصوص آمار تماس‌های کاربران را از دیگر قابلیت‌های سامانه هواگوی جدید هواشناسی خراسان رضوی برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار