سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت:
سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از افزایش تعداد مبتلایان به اُمیکرون در کشور به یک هزار و ۱۶۲ مورد خبر داد و گفت: تعداد مبتلایان اُمیکرون در مشهد مقدس با ۲۴۹ مورد، افزایش چشمگیری داشته است.
کد خبر: ۱۰۲۲۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹ 16 January 2022

به گزارش تابناک رضوی محمد هاشمی با اشاره به سه فوتی ناشی از «امیکرون» در کشور گفت: این افراد سالمند بوده و واکسیناسیون خود را به طور کامل (در سه نوبت) انجام نداده بودند.

هاشمی از افزایش تعداد مبتلایان به اُمیکرون در کشور به یک هزار و ۱۶۲ مورد خبر داد و گفت: تعداد مبتلایان اُمیکرون در مشهد مقدس با ۲۴۹ مورد، افزایش چشمگیری داشته است.

وی گفت: متاسفانه در هر یک از شهرهای تبریز، یزد و شهرکرد، شاهد یک فوتی مبتلا به اُمیکرون بوده‌ایم و یک مورد بدحال هم در اهواز تحت مراقبت است.

وی افزود: افرادی که در شهرهای فوق، جان خود را از دست داده‌اند، سالمند بوده و واکسیناسیون خود را به طور کامل (در سه نوبت) انجام نداده بودند.

هاشمی تاکید کرد: همچنین در سنین بالا امکان وجود عوامل خطر از جمله بیماری‌های مختلف مانند فشار خون بالا و دیابت وجود دارد و همین موضوع ضرورت توجه به هشدارهای بهداشتی را بویژه در این سنین جدی‌تر می‌کند.

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت یادآور شد: اگرچه قدرت مرگ‌باری اُمیکرون اندک است و همانطور که مشاهده می‌شود از یک هزار و ۱۶۲ مورد مبتلا، سه نفر جان خود را از دست داده‌اند، اما باید پروتکل‌ها را رعایت و در اسرع وقت نسبت به تکمیل واکسیناسیون اقدام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار