از ابتدای بهمن ماه و در قالب طرح "جمعه با جماعت" برگزار می شود؛
مدیرکل و معاونین بهزیستی خراسان رضوی برای گفتگوی رو در رو و حل مشکلات مددجویان، در مساجد محلات حضور می‌یابند.
کد خبر: ۱۰۲۲۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱ 16 January 2022

به گزارش تابناک رضوی، علی ستوسر گفت: دولت انقلابی آیت‌ا ... رئیسی، دیدار با مردم و شنیدن مشکلات از زبان خودشان از جمله مددجویان سازمان‌های حمایتی را یکی از اهداف راهبردی خود می‌داند.

وی ادامه داد: در راستای تحقق این رویکرد دولت محترم، سازمان بهزیستی کشور به تمام واحدهای تابعه در سراسر کشور و از جمله بهزیستی خراسان رضوی، دستور داده که مدیران این سازمان در مساجد محلات حضور یابند و با مردم از نزدیک و چهره به چهره گفتگو کنند.

وی خاطر نشان کرد: حضور مدیر بهزیستی در مسجد محله، از ابتدای هر هفته از طرق مختلف و با هماهنگی هیأت امنای مسجد مورد نظر، به اهالی محله اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ستوسر گفت: مددجویان عزیزی که در این محله یا در این مسجد رفت و آمد دارند و یا در این محله زندگی می‌کنند می‌توانند غروب جمعه در مسجد حضور یافته و ضمن بهره‌مندی از فیوضات نماز مغرب و عشای جماعت، با مدیر بهزیستی که مدیر کل یا معاونین این نهاد می‌باشند گفتگو و مشکلات خود را با او در میان می‌گذارند.

دبیر شورای فرهنگی بهزیستی خراسان رضوی گفت: علاوه بر برنامه‌ی ملاقات مردمی مدیران بهزیستی استان و مشهد که هر هفته در خود بهزیستی برگزار می‌گردد این برنامه، ملاقات و گفتگوی چهره به چهره را به میان مردم محلات می‌برد تا هیچ گزینشی در کار نبوده و مردم، تمام حرف‌ها و درد دل‌های خود را با مسؤولان‌شان در میان بگذارند.

وی اظهار داشت: در این نشست‌ها، مددجویان و سایر شهروندان، مسائل و مشکلات خود با بهزیستی یا در مورد فعالیت‌های بهزیستی را مطرح و پاسخ‌های مورد نظر را می‌گیرند.

ستوسر گفت: اگر مددجویان مشکلات مالی، توانبخشی، حمایتی و خدمات مرتبط با بهزیستی را مطرح کردند و در حوزه‌ی کاری مدیر حاضر در نشست بود، همان‌جا دستور پیگیری صادر می‌شود و اگر مربوط به حوزه کاری این مدیر نبود، مشکل به معاونت مربوطه ارجاع و خارج از نوبت پیگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه سنت گردآمدن مردم در مسجد و گفتگو با مدیران اجرایی، از زمان پیغمبر اکرم(ص) آغاز شده گفت: در دولت امام علی(ع) و دولت‌های اسلامی در طول تاریخ، این سنت ادامه یافته و ائمه‌ی شیعه هم همواره در مساجد حضور می‌یافتند و مشکلات مردم را از نزدیک می‌شنیدند و راه حل ارائه می‌دادند.

ستوسر گفت: نظام اسلامی که افتخار دارد پیرو آیین ائمه(ع) است با پیروی از این سنت حسنه، دیدار با مردم بخصوص در مناطق کم‌برخوردار را وظیفه خود می‌داند و برای حل مشکلات آنان تلاش می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: در دولت آیت ا ... رئیسی که به صفت انقلابی و جهادی نیز متصف است این ویژگی تقویت شده و سازمان‌های حمایتی از جمله بهزیستی، مکلف به برگزاری این سنت حسنه شده‌اند.

دبیر شورای فرهنگی بهزیستی خراسان رضوی از گروه‌های مختلف مردم و مددجویان خواست از این فرصت برای گفتگوی رو در رو و طرح مشکلات‌شان با مسؤولان بهزیستی، استفاده‌ی لازم را ببرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار