یکی از ویژگی‌های جدیدی که احتمالا به زودی به دست کاربران واتساپ خواهد رسید، ثبت واکنش روی پیام‌هاست که اشاره به آن در جدیدترین نسخه بتای این اپلیکیشن در پلتفرم iOS مشاهده شده است.
کد خبر: ۱۰۲۲۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰ 15 January 2022

به گزارش تابناک رضوی، دیجیاتو نوشت یکی از ویژگی‌های جدیدی که احتمالا به زودی به دست کاربران واتساپ خواهد رسید، ثبت واکنش روی پیام‌هاست که اشاره به آن در جدیدترین نسخه بتای این اپلیکیشن در پلتفرم iOS مشاهده شده است.

وب‌سایت WABetaInfo تصویری از نسخه جدید بتای واتساپ iOS منتشر کرده که گزینه Reactions Notifications را در منوی تنظیمات برنامه نشان می‌دهد. این ویژگی در نسخه 22.2.72 واتساپ رویت شده اما هنوز به طور کامل پیاده‌سازی نشده است.
این ویژگی به کاربر اجازه می‌دهد تعیین کند که بابت دریافت واکنش‌ها هم نوتیفیکیشن بگیرد یا نه. این اعلان به‌صورت جداگانه برای چت‌های خصوصی یا گروه‌ها قابل تنظیم است. با توجه به اضافه شدن این گزینه به بخش تنظیمات واتساپ، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که خود این ویژگی به‌زودی در اختیار کاربران قرار بگیرد.

واتساپ بتا

واتساپ به ادغام شدن با پلتفرم‌های متا ادامه می‌دهد؟
قابلیت ثبت واکنش احتمالا مشابه قابلیتی است که چند وقت پیش به تلگرام اضافه شد و پیش‌تر در پلتفرم‌های متا از جمله فیسبوک و اینستاگرام وجود داشت. نزدیک‌تر شدن قابلیت‌های واتساپ و سایر پلتفرم‌های متا احتمالا بی‌ارتباط به برنامه مارک زاکربرگ برای ادغام این پلتفرم‌ها نیست.

متا قبلا با موفقیت سیستم پیام‌رسانی فیسبوک و اینستاگرام را ادغام کرده بود. با این کار امکان ارسال پیام از پلتفرم اول به دوم و بالعکس فراهم شد. با این حال مشخص نیست که این شرکت چه زمانی پلتفرم واتساپ را با این سیستم‌ها یکپارچه می‌کند، چون بسیاری از کاربرها مایلند که این پیام‌رسان از بقیه سرویس‌های متا جدا باشد.

یکی از ویژگی‌های دیگری که احتمالا در آینده به پیام‌رسان واتساپ اضافه خواهد شد، قابلیت پخش پیام‌های صوتی حتی در صورت خروج از صفحه چت است. در حال حاضر پیام‌های صوتی تنها زمانی که در صفحه چت حضور دارید، پخش می‌شوند و اگر از صفحه بیرون بیایید، نمی‌توانید به ادامه پیام‌ها گوش کنید. این ویژگی اخیر به نسخه بتای 2.22.3.1 این پیام‌رسان در اندروید اضافه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار