میانگین دمای هوا در خراسان رضوی از امروز روند کاهشی دارد و تا روز‌های ابتدایی هفته آینده همراه با بارش باران و برف به میزان بیش از ۱۰ درجه کاهش می‌یابد.
کد خبر: ۱۰۲۲۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹ 13 January 2022

به گزارش تابناک رضوی، کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشینه دمایکاهش ۱۰ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی امروز مشهد ۱۴ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که تا روز یکشنبه هفته آینده به پنج درجه سلسیوس می‌رسد.

مرتضی اثمری افزود: کمینه دمای هوای دیروز مشهد یک درجه سلسیوس بود که روز‌های میانی هفته آینده به سه تا چهار درجه زیر صفر می‌رسد.

وی گفت: از فردا عصر سامانه بارشی در استان خراسان رضوی فعال می‌شود که این بارش‌ها از نواحی غربی و جنوبی استان آغاز شده و برای روز شنبه آینده تقویت می‌گردد و در بیشتر مناطق استان از جمله مشهد گسترش خواهد یافت.

اثمری افزود: این بارش‌ها تا روز‌های میانی هفته آینده به طور متناوب ادامه دارد که در مناطق سردسیر به صورت برف و باران است و در ارتفاعات استان شاهد بارش برف خواهیم بود.

وی ادامه داد: قوچان با کمینه دمای هوای سه درجه زیر صفر و تایباد با بیشینه دمای هوای ۳۶ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند و بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان تایباد با سرعت ۳۶ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار