رییس اداره امور سینمایی و سمعی، بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: چهار سالن سینمایی در مشهد و یک سالن در یکی از شهرستان‌های استان در حال ساخت است که ۲ مورد از آنها تا پایان بهار سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۰۲۱۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶ 12 January 2022

به گزارش تابناک رضوی، سیدحجت طباطبایی افزود: ساخت ۲ سالن سینمایی در مشهد به لحاظ زیرساختها و تجهیزات کاملا آماده شده و درصدد گرفتن مجوز برای افتتاح است.

وی با بیان اینکه ساخت سالن‌های جدید سینمایی با مشارکت بخش خصوصی و حوزه هنری استان در حال انجام است، اضافه کرد: پیمانکاران ۲ سالن سینمایی دیگر در مشهد نیز قول اتمام و واگذاری آن را تا پایان سال جاری داده اند.

رییس اداره امور سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: ساخت یک سالن سینمایی در یکی از شهرستان های استان نیز ۷۰ درصد پیشرفت اجرایی دارد که در صورت تداوم ساخت، مجوز بهره برداری از آن در سال آینده صادر می شود.

طباطبایی اظهار داشت: راه اندازی مجدد پردیس سینمایی “امید” تربت حیدریه که احتمالا به “فرهنگ” تغییر نام پیدا می کند، چند سالی است که توسط شهرداری و شورای شهر در حال پیگیری است که امیدواریم این سینما به زودی با همکاری بخش خصوصی به چرخه فعالیت بازگردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار