مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد مطرح کرد؛
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: سازمان فاوا شهرداری مشهد به خاطر تلاش مدیران، در مقایسه با دیگر کلان‌شهرها، دارای کارنامه ممتاز و برجسته ای است.
کد خبر: ۱۰۲۱۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸ 11 January 2022

به گزارش تابناک رضوی، مهدی بدیع با بیان این مطلب اظهارکرد: طی سال های گذشته، بیشتر تمرکز و هدف این سازمان، خدمت‌رسانی به شهرداری، سازمان‌ها و مناطق زیر مجموعه آن بود اما در سنوات اخیر این رویه اصلاح شده و خدمت‌رسانی بیشتری به شهروندان انجام می‌شود.
وی افزود: تکمیل پروژه شهرداری هوشمند یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این سازمان است زیرا یک شهرداری هوشمند می‌تواند طبق برنامه‌ریزی مشخص، با کوتاه کردن فرایند‌ها و بهینه سازی، ارتباط مستقیمی با شهروند ایجاد کرده و مراجعات شهروندان را به شهرداری کاهش دهد.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد ارتقا اپلیکیشن موبایلی شهرمن برای استفاده حداکثری زائرین و مجاورین را از دیگر اولویت‌ها برشمرد و ادامه داد: ارتقا پروژه‌ها بدون اطلاع رسانی و فرهنگ سازی بی نتیجه است و اگر مردم به هر دلیلی از این برنامه‌ها استفاده نکنند تمام تلاش سازمان فاوا بی نتیجه باقی می‌ماند لذا در تلاشیم با همکاری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری و استفاده از ظرفیت شورای اجتماعی محلات، با استفاده از تبلیغات محیطی اطلاع رسانی جامعی را انجام دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار