رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: ساماندهی مزار سه شهید مدفون در آرامگاه مولانا زین الدین ابوبکر تایبادی در اولویت برنامه‌ها قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۰۲۱۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲ 09 January 2022

به گزارش تابناک رضوی، سید احسان علوی سبزواری در بازدید از روند بازسازی و ساماندهی مزار شهدای مدفون آرامگاه مولانا زین الدین ابوبکر تایبادی که ابوالفضل محمودی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تایباد نیز حضور داشت، ضمن ادای احترام به مقام شهدا گفت: حفظ شانیت و جایگاه شهدا با رعایت محدودیت‌های قانونی مد نظر سه اداره بوده است، با همکاری اداره میراث فرهنگی، شهرداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران مزار شهدای مدفون در این آرمگاه ساماندهی می‌شود.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تایباد با بیان اینکه ساماندهی مزار شهدا در اولویت برنامه‌ها قرار گرفته است، افزود: این شهرستان 27 گلزار و 107 مزار شهید دارد که ساماندهی 10مزار شهید واقع در منطقه پلبند آغاز شده و در بهمن ماه به پایان می‌رسد.
علوی در ادامه بیان داشت: نسل‌های بعد و آیندگان با نگاه به سازه‌ها و ساختمان‌های برجا مانده از ما ارادت ملت ما را به شهدا در می‌یابند، ما نیستیم ولی ارادتمان پابرجاست.
گفتنی است؛ شهرستان تایباد از توابع استان خراسان رضوی است که در 225 کیلومتری مشهد مقدس واقع شده و پرونده 124 شهید، 308 جانباز و 32 آزاده در بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان، سند افتخار غیورمردانی است که برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی، فداکاری و مقاومت کردند و به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار