امام جمعه مشهد در دیدار مدیر کل صدا و سیمای استان تاکید کرد: ‌
امام جمعه مشهد گفت: نگاه سازمان صدا‌و‌سیمای جمهوری اسلامی ایران به صدا‌و‌سیمای مرکز خراسان رضوی باید به مثابه مرکز دوم رسانه ملی باشد و این مرکز باید فراتر از شبکه‌های استانی دیده شود.
کد خبر: ۱۰۲۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹ 28 September 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی صداوسیمای خراسان رضوی آیت‌ا... علم‌الهدی در بازدید از بخش‌های مختلف سیمای مرکز خراسان رضوی و دیدار با مدیرکل صدا‌و‌سیمای استان افزود: جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با هجمه‌های فرهنگی و سیاسی استکبار جهانی موفق عمل کرده است و شبکه پایتخت معنوی ایران که منبع غنی معرفت‌افزایی در اختیار دارد باید مرکز دوم رسانه ملی باشد.

آیت‌ا... علم‌الهدی همچنین با اشاره به فراگیری نفوذ شبکه‌های اجتماعی در کنار هجمه شبکه‌های ماهواره‌ای استبکار جهانی، از صدا‌و‌سیمای خراسان رضوی پوشش فاخر سوژه‌های ارزشی سرشار از معنویت و اخلاص در قشرهای مختلف جامعه به ویژه جوانان و همچنین توجه به ذائقه مخاطبان را خواستار شد.

مدیر‌کل صدا‌و‌سیمای خراسان رضوی هم در این دیدار وجود بارگاه منور حضرت رضا‌(ع)، حوزه‌های علمیه و همچنین چهره‌های شاخص مذهبی‌فرهنگی را از ویژگی‌ها و فرصت‌های ارزشمند استان عنوان کرد و گفت: رسانه استانی خود را مکلف به پیروی از منویات مقام معظم رهبری و رهنمودهای چهره‌های فاضل و مکتبی می‌داند.

نصرپور بر لزوم تبیین دیدگاه‌های ارزشی و ولایت مدار در ابعاد مختلف زندگی مردم، از بستر رسانه استانی تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار