سرپرست شرکت عمران شهرگلبهار :
سرپرست شرکت عمران گلبهار گفت: تلاش و همت ویژه ای در شرکت عمران شهرگلبهار در اجرای صحیح و مطلوب طرح نهضت ملی مسکن درحال انجام است .
کد خبر: ۱۰۱۱۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۹ 25 November 2021

به گزارش خبرنگارتابناک رضوی از گلبهار، مسعود حاجی بگلو سرپرست شرکت عمران گلبهار گفت: تاکنون بیش از ۷۶ هزار نفر در طرح حمایتی نهضت ملی مسکن در شهر جدید گلبهار ثبت نام کرده اند که از این تعداد بیش از ۶۰ هزار نفر در طرح جهش تولید مسکن دولت سیزدهم قرار دارند.

سرپرست شرکت عمران گلبهار افزود: کلیه سرپرستان خانوار که تاکنون از امتیازات دولتی در خصوص مسکن استفاده نکرده و فاقد مسکن می باشند، تا ۱۵ آذرماه سال جاری می توانند با مراجعه به سامانه معرفی شده در این طرح ثبت نام نمایند.

اوگفت: در این سامانه قابلیت ثبت نام زنان مجرد بالای ۳۵ سال و مردان مجرد بالای ۴۵ سال نیز فراهم شده است.

سرپرست شرکت عمران گلبهارگفت: مراجعه حضوری متقاضیان نیز جهت تکمیل فرایند ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در گلبهار بر اساس حروف الفبا از ۲۹ آبان ماه آغاز شده و تا ۴ آذرماه ادامه دارد،

وی گفت: پس از پالایش اطلاعات متقاضیان، فرایند تخصیص زمین و انعقاد قرارداد با پیمانکار اجرایی خواهد گردید.

اوگفت: تاکنون فرایند پالایش ۱۸ هزار متقاضی آغاز گردیده و در مراحل مختلف سامانه می باشند.

مسعود حاجی بگلو گفت: با توجه به اهمیت ساخت مسکن بعنوان یکی از دغدغه‌های جدی مردم و نگاه ویژه مجموعه شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید و مدیرعامل این شرکت، تمام تلاشمان را در اجرای صحیح و مطلوب طرح های حمایتی مسکن به کار گرفته ایم.

انتهای پیام//ح.ش

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار