استاندار خراسان رضوی درشهر گلبهار:
استاندارخراسان رضوی در بازدید از دو واحد دامپروری در بخش گلمکان شهرستان گلبهارگفت: وظیفه دستگاه ها مانع زدایی است هیچ واحد تولیدی نباید تعطیل گردد.
کد خبر: ۱۰۱۱۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷ 24 November 2021

به گزارش خبرنگارتابناک رضوی از گلبهار، یعقوبعلی نظری دربازدیداز چندواحددامداری درشهرستان گلبهار گفت: افزایش بهره‌وری یکی از راهبردهای اصلی مدیریت استان در حوزه کشاورزی و دامی است وباید با تکیه بر توان مردمی ومانع زدایی مسئولان گره‌ها بازگردد .

استاندارخراسان رضوی گفت: در کنار افزایش ظرفیت، باید بخش خصوصی را از قید و بند اداری وموانع آزاد نمودتابتوانند به کمک مجموعه های دولتی بیایند .

استاندار خراسان رضوی گفت: وظیفه دستگاه‌ها مانع زدایی و تسهیل گری بویژه در حوزه تولیدی و دامی می باشد، ونباید هیچ واحد تولیدی تعطیل شود همچنین در جهت افزایش ضریب بهره‌وری در حوزه‌های کشاورزی نیز باید به دنبال ایده و راهکارهای جدید بود.

گفتنی است در جلسه پایانی این بازدید ها مقرر شد تا موضوعات مختلف در بخش های دام، طیور و کشاورزی پس از احصا و کارشناسی در جلسات جداگانه مطرح و به جهت رفع آن، تصمیمات جدی اتخاذ گردد.

در این بازدید علاوه بر حضور کارآفرینان و دامداران، مهدی دونده فرماندار شهرستان گلبهار و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی نیز استاندار خراسان رضوی را همراهی کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار