کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از امروز چهارشنبه تا فردا بعد از ظهر، جو استان پایدار است و از فردا بعد از ظهر علاوه بر شدت وزش باد همراه با گرد و خاک در نواحی بادخیز به ویژه در نواحی شرقی و جنوب شرقی، وقوع بارش‌های پراکنده در نواحی شمالی دور از انتظار نیست.
کد خبر: ۱۰۱۱۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱ 24 November 2021

به گزارش تابناک رضوی، زهرا عنایتی اظهار کرد: از امروز چهارشنبه تا فردا بعد از ظهر، جو استان پایدار است و از فردا بعد از ظهر علاوه بر شدت وزش باد همراه با گرد و خاک در نواحی بادخیز به ویژه در نواحی شرقی و جنوب شرقی، وقوع بارشهای پراکنده در نواحی شمالی دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته قوچان با صفر و تایباد با ۲۴ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرم ترین نقاط استان بوده‌اند و بیشترین سرعت وزش باد با ۲۹ کیلومتر در ساعت از بردسکن گزارش شده است.

وی ادامه داد: در این مدت دمای هوای شهر مشهد بین پنج تا ۲۰ درجه سانتیگراد در نوسان بود که پیش‌بینی می‌شود امروز و امشب بین پنج تا ۱۹ درجه سانتیگراد در نوسان باشد.

عنایتی گفت: از بعد از ظهر فردا تا روز جمعه ناپایداری و بارش‌های پراکنده استان را فرا می‌گیرد و روز جمعه دمای هوای استان بین ۶ تا هشت درجه کاهش می‌یابد.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان‌های تربت حیدریه، درگز و کلات بارندگی رخ داده است که بیشترین میزان آن سه دهم میلیمتر در درگز بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار