فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت‌جام خبر داد؛
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت‌جام با اشاره به اجرای بیش از ۱۱۰ برنامۀ مختلف در هفته بسیج با شعار «بسیج؛ پاره تن مردم»، اظهار کرد: حفظ موازنه قدرت، روحیه استکبارستیزی و مظلوم یاری از خصایص مهم تفکر بسیجی است.
کد خبر: ۱۰۱۰۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۸ 19 November 2021

سرهنگ پاسدار ابوطالب جوان در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک رضوی در تربت‌جام، با تبریک هفته بسیج به شعار امسال مبنی بر«بسیج؛ پاره تن مردم» اشاره کرد و گفت: هفته بسیج فرصت مغتنمی در تبیین و گسترش عمق فرهنگ و تفکر اسلام ناب محمدی است که امام راحل در 5 آذر 1358 این نهاد مردمی را بنا نهاد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت‌جام یکی از رویکردهای فرهنگی و رسانه‌ای بسیج را گفتمان سازی و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب برشمرد و افزود: از خصایص مهم تفکر ناب بسیجی خدامحوری، ولایت‌پذیری، حفظ موازنه قدرت، روحیه مقاومت، استکبارستیزی و مظلوم یاری برگرفته از نهضت سرخ حسینی است.

وی با اشاره به برجسته‌سازی جایگاه و نقش بسیج در بین آحاد مردم، تصریح کرد: در هفته بسیج از همۀ ظرفیت رسانه‌ها، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در تبیین دستاوردها و مجاهدت‌ها ۴۲ ساله بسیج حداکثر استفاده می‌بریم این میراث گران‌قدر همچنان به‌عنوان الگو جهانی برای نسل‌های آینده و ایفای نقش نماید.

ابوطالب جوان، خاطرنشان کرد: در هفته بسیج امسال بیش از ۱۱۰ عنوان برنامه با رویکرد فرهنگی، بصیرتی، عقیدتی، تربیتی، اقتصاد مقاومتی، آموزشی، بهداشتی درمانی، ورزشی، اشتغال‌زایی و... در سطح رده‌ها و پایگاه‌های بسیج اجرا می‌شود.

وی توسعه خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی با محوریت گروه‌های جهادی را از دیگر فلسفه وجودی بسیج مردمی دانست و خاطرنشان کرد: افتتاح چندین پروژۀ اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی، توزیع هزار بسته کمک معیشتی، 450 بسته لوازم‌التحریر بین دانش آموزان و مردم نیازمند از اقدامات مؤثر هفته بسیج در این شهرستان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت‌جام بابیان خدمات 42 ساله بسیج در عرصه‌های مختلف ازجمله دفاع سخت، امنیت داخلی، مقابله با جنگ فرهنگی و اقتصادی تا مقابله با ویروس منحوس کرونا، گفت: در همین راستا رزمایش اقتدار بسیجیان گردانه‌ای بیت‌المقدس و امام علی (ع)، رژه موتوری قوای مسلح، اقدامات مؤثر طرح سلامت‌محور بسیج به‌ویژه اجرای طرح موفق شهید سلیمانی، نشسته‌ای بصیرت افزایی و آگاه بخشی در مقابله با جنگ نرم اجرا می‌شود.

وی برپایی یادواره‌های شهدا، آبروی محله، دیدار و سرکشی از خانواده‌های معزز شهدا و ایثار گران، عطرافشانی و گل‌باران مزار شهدا را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج درراستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار