رئیس پلیس راهور ناجا در پیامی شهادت سرهنگ سهراب عارفخانی را تسلیت گفت‌
کد خبر: ۱۰۰۳۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷ 23 October 2021

به گزارش تابناک رضوی در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ایثار و جانفشانی در رگ و خون فرزندان این سرزمین ریشه دوانده و هر از گاهی شاهد آنیم که دلاوران نیروی انتظامی همپای سایر نیروها و سربازان خدوم در اقصی نقاط این کشور در قامت سربازانی دلیر و از جان گذشته در حین خدمت به مردم جان به جان آفرین تسلیم و ردای شهادت به تن می‌کنند.

خبر پرکشیدن مظلومانه سرهنگ سهراب عارفخانی افسر وظیفه شناس پلیس راه خراسان رضوی حین انجام وظیفه و کنترل ترافیک صحنه تصادف، بسیار غمبار و موجب تأثر گردید.

اقدام این افسر شجاع و وظیفه شناس که با به خطر انداختن جان خود درصدد انجام وظیفه و کنترل فضای بزرگراه و تردد معابر در پاسی از شب در شرایط حادث شده بود؛ بار دیگر تلاش ها، ایثار و خدمات خالصانه سربازان شریف و پاک این سرزمین در هر ساعت از شبانه روز را تداعی نمود. خاضعانه قدردان و مدیون خون پاک این عزیزان هستیم.

اینجانب با اغتنام فرصت، ضمن ادای احترام به ارواح طیبه شهدا بالاخص شهدای والا مقام نیروی انتظامی، شهادت فرزند برومند این ملت سرهنگ سهراب عارفخانی را به ساحت امام عصرحضرت مهدی(عج)، مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله امام خامنه ای(مدظله العالی)، مردم ولایتمدار استان خراسان رضوی و خانواده این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض نموده؛ از حی سبحان صبر و اجر برای بازماندگان و علو درجات و همنشینی با اولیاء الله و ائمه طاهرین برای مرحوم مسئلت می‌نمایم.

سید کمال هادیان فر
رئیس پلیس راهور ناجا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار