دادستان عمومی وانقلاب گلبهارخبرداد:
اعضای باند سارقین مسلح در شهر گلبهارزمینگیر وتعداد سه قبضه سلاح جنگی ومقادیری مهمات ازنامبردگان کشف وضبط شد .
کد خبر: ۱۰۰۱۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸ 14 October 2021

به گزارش خبرنگار تابناک رضوی ازگلبهار ، خلیل الله برزنونی دادستان عمومی وانقلاب شهرستان گلبهار گفت: شب گذشته بادریافت خبری مبنی بر حضور مشکوک سه نفر داخل یک خودرو و اقدام به سرقت مسلحانه بلافاصله موضوع در دستور کار نیروهای امنیتی قرار گرفت و با حضور عوامل انتظامی و نیروهای بسیج طرح مهار سارقان به اجرا درامد .

وی گفت: دراین عملیات که با تیر اندازی از سوی سارقین همراه بود ،در نهایت با حضورمیدانی فرماندهان‌ سپاه و نیروی انتظامی وبا تیراندازی به سمت خودروی متهمان ،سارقین با استفاده از تاریکی شب اقدام به فرار به سمت بیابانهای حاشیه شهر گلبهار نمودند.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان گلبهار گفت: از بازرسی از داخل خودرو به جامانده از متهمان یک قبضه سلاح کلاش به همراه دو خشاب و تعداد۵۹ عدد فشنگ‌جنگی وچندین پلاک‌خودرو سرقتی کشف شد.

اوگفت:با اجرای طرح‌ مهار از سوی نیروهای انتظامی ونیروهای مقاومت بسیج ، محل درگیری تحت کنترل در آمده وبا روشنی هوا دو قبضه کلت کمری و دو دستکاه خفه کن اسلحه کشف ویک نفر از متهمان نیز در صحنه که به طرز ماهرانه ای مخفی شده بود دستگیر وبقیه متهمان‌ ومحل اختفای آنان شناسایی که مامورین‌ جهت دستگیری متهمان به مشهد اعزام شدند.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان گلبهار گفت: با بررسی به عمل آمده متهمان سابقه چندین فقره سرقت مسلحانه در شهر مشهد وایجاد رعب و وحشت به صورت مسلحانه برای شهروندان به راه انداخته بودند که گلبهار پایان خط برای اقدامات مجرمانه انان بود.

خلیل الله برزنونی در پایان ضمن تقدیر وتشکر از تلاشهای شبانه روزی مامورین پرتلاش انتظامی وهمچنین نیروی های جان بر کف بسیج به ویژه زحمات فرمانده انتظامی شهرستان و همچنین تلاش و حضور میدانی فرمانده سپاه شهرستان چناران ، به شهروندان اطمینان خاطر داد با هر گونه اقدامی که باعث سلب آسایش وآرامش شهروندان ویا هر اقدامی که امنیت شهروندان را به مخاطره بیندازد به شدت وبا قاطعیت برخورد خواهد شد و یقینا این متهمان نیز به زودی به سزای اعمال مجرمانه خود خواهند رسید.

انتهای پیام /ح.ش

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار