مدیر خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی از برگزاری مجمع عمومی عادی موسسه خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی با دستور جلسه انتخابات بازرسان خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی طی فردا چهارشنبه 21 مهرماه و به صورت همزمان با بیش از 10 استان کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۱۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۳ 12 October 2021

به گزارش تابناک رضوی، مجتبی محمودی با اعلام این مطلب افزود: در این انتخابات که از ساعت 10 تا 12 فردا به صورت الکترونیکی برگزار می شود، در مجموع 10 نامزد برای دو کرسی بازرسی با یکدیگر رقابت می کنند. نفر سوم نیز بازرس علی البدل می شود.

وی ادامه داد: ارایه گزارش سالانه هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی و نیز تصویب تراز مالی دیگر دستورکارهای مجمع عمومی عادی موسسه خانه مطبوعات و رسانه های استان خراسان رضوی را تشکیل می دهد.

مدیر خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی از اعضای اصلی خانه مطبوعات و رسانه های استان دعوت کرد از ساعت 10 تا 12 فردا با ورود به پنل کاربری خود در سایت اینترنتی خانه مطبوعات به نشانی http://khanehmatbooat.ir، ضمن حضور در مجمع عمومی، دو بازرس را از بین کاندیداها انتخاب کنند.

محمودی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه همه مراحل این انتخابات به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و ممکن است برخی از اعضا، نام کاربری و رمز عبور خود را برای ورود به سامانه فراموش کرده باشند، لازم است تا قبل از ورود به روند انتخابات نسبت به رفع مشکل اقدام کرده تا بتوانند از حق خود برای شرکت در انتخابات استفاده کنند.

وی در پایان گفت: هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی از همه اعضا دعوت می کند تا با حضور حداکثری و مشارکت بالای خود در این انتخابات، باعث شوند باری دیگر نام استان خراسان رضوی را در جایگاه های نخست کشوری بدرخشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار