بازیگر معروف فیلم« نهنگ عنبر» اقدام به خودکشی کرد!
کد خبر: ۱۰۰۰۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸ 12 October 2021

به گزارش تابناک رضوی به نقل از منیبان؛ مهناز افشار با وجود اینکه سعی دارد بگوید فقط به خودکشی فکر می کرد برخی از آشنایانش می گویند مهناز افشار خودکشی کرده است و زنده مانده است. مهناز افشار یک بار خودکشی کرده است اما خودش می گوید ۲ بار تصمیم به خودکشی گرفته است. مهناز افشار در شرایط سخت روحی و روانی با وجود یکبار خودکشی و نجات از مرگ و یکبار تصمیم به خودکشی حالا توانسته به روحیه قبلی خود برگردد و انگار دیگر نمی خواهد به خودکشی فکر کند. رفتار های جدید مهناز افشار را می توان به فال نیک گرفت بی شک او طرفداران زیادی داخل ایران دارد.

مهناز افشار بازیگر نام آشنای سینمای ایران که خروجش از کشور حواشی زیادی برای او به همراه داشت. مهناز افشار با ابی و آرش دو خواننده لس آنجلسی داوری یک مسابقه تلویزیونی را برعهده داشت. مهناز افشار قبل از خروج از کشور با یاسر رامین ازدواج کرده بود که بعدا جدا شد. مهناز افشار هنوز طرفداران زیادی داخل ایران دارد.

مهناز افشار بازیگر سینما توییت‌هایی را درباره خودکشی و مرگ خودخواسته منتشر کرد و نوشت خود او دو بار تصمیم به خودکشی گرفته است.

مهناز افشار در توییتر خود نوشت: “به نظرم مرگ ناشی از خودکشی نمی‌تونه انتخاب از سر خوشبختی و رضایت باشه که بهش حتی برچسب حق انتخاب و مهر تایید بزنیم.

انتخابی که از سر ناچاری و ناتوانی منجر به مرگ بشه دیگه انتخاب نیست! سعی کنیم برای نجات و امید دادن راه‌های بهتری بهم پیشنهاد کنیم و تشویق به زندگی رو الگو قرار بدیم”.

او سپس از تجربه خود برای تصمیم به خودکشی چنین نوشت: “من هم دوبار تصمیم به خودکشی گرفتم یکبار وقتی پدرم فوت شد و فکر کردم زندگی دیگه معنی نداره و بار دوم هم حدود ۷ سال پیش بود. خیلی شجاع نبودم و تا نیمه راه تجربه‌اش کردم. یکی از دلایلی که اینقدر برای «زندگی کردن» فریاد میزنم تجربه این لحظه است و حالا قدر زندگی رو‌ میدونم! حتی به سختی”.

مهناز افشار سپس نوشت: و در آخر و بعد این اعتراف باید بگم خانم‌ها و آقایان چه آنها که هم نظر هستیم و چه آنها که کاملا متضاد باید اینو بدونیم خوبه که این حق زیبای حیات را از خودمون و دیگران دریغ نکنیم و همدیگرو به امید و زیستن و‌ تلاش تشویق کنیم بالاخره هممون دیر یا زود با هر باوری خواهیم رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار