مدیر جهاد کشاورزی تربت‌جام خبر داد؛
مدیر جهاد کشاورزی تربت‌جام با اشاره به 488 بازدید از کارخانه‌ها، انبارها و... در ۶ ماه اول سال جاری از اجرای طرح ضربتی مبارزه با اخلالگران نهاده‌های کشاورزی، دامی و معرفی 10 متخلف به تعزیرات در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۰۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶ 11 October 2021

به گزارش تابناک رضوی، علیرضا عرفانی گفت: درراستای تفاهم‌نامه منعقدشده با ناحیه مقاومت بسیج، طرح رصد و پایش نهاده‌های کشاورزی و دامی با همراهی اداره صمت، نظارت و بازدید از تولید کنسانتره کارخانجات خوراک دام و بررسی کیفیت و قیمت و همچنین کودهای شیمیایی، تولید و توزیع گوشت مرغ، شناسایی واسطه‌ها و علافی‌های واحد نهاده‌های یارانه‌ای و بررسی موجودی انبارها صورت می‌پذیرد.

وی افزود: در این طرح در صورت احراز تخلف گران‌فروشی، عدم درج قیمت، کم‌فروشی و عرضه خارج از شبکه با همراهی و با همکاری مأمورین تعزیرات و پلیس اماکن، ضمن برخورد جدی، صورت‌جلسه تنظیم و متخلف طی مسیر قانونی به تعزیرات معرفی‌شده است.

مدیر جهاد کشاورزی تربت‌جام تصریح کرد: در ۶ ماه اول امسال تعداد 336 بازدید از مرغداری‌ها، گاوداری‌ها و تعداد 106 بازدید از کارخانه‌ها خوراک دام، شرکت‌های توزیع نهاده‌های دامی و تعداد 36 بازدید از سم فروشی‌ها صورت گرفت که درنهایت تعداد 10 مورد تخلف در حوزه دلالان، کارخانه‌ها، مأمورین پلاک‌کوبی شناسایی و به تعزیرات معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار