مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی به همراه نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی از روند پیشرفت احداث ساختمان بنیاد نیشابور بازدید کردند.
کد خبر: ۱۰۰۰۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱ 10 October 2021

به گزارش تابناک رضوی، حجت‌الاسلام حسین معصومی با هدف بررسی روند احداث پروژه عمرانی ساختمان بنیاد شهرستان نیشابور به این شهرستان سفر کرد و در حاشیه این بازدید، گفت: تلاش مجموعه بنیاد، خدمت مطلوب و در خور جایگاه و شأن خانواده‌های شاهد و ایثارگر است و شهرستان نیشابور پس از مشهد بیشترین شهید و ایثارگر را تقدیم انقلاب و اسلام کرده است.
وی افزود: پروژه احداث ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران نیشابور با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال، در زمینی به مساحت 5560 و با زیربنای 1135 متر مربع در دو طبقه همکف و اول و با اسکلت فلزی و سقف کامپوزیت در حال اجرا است و به مراحل پایانی خود نزدیک شده است و با انجام اصلاحات جزئی در نحوه ساخت و تسریع در اتمام این پروژه، به آنچه مدنظر بنیاد است نزدیکتر می‌شویم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی تأکید کرد: بر اساس شواهد موجود کار ساخت این پروژه 45 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و امیداریم روند تکمیل این بنا سرعت بیشتری به خود بگیرد.
هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی، طوریان رئیس دفتر مدیرکل و روابط عمومی و حسینی رئیس اداره پشتیبانی بنیاد استان و علی‌اصغر برهانی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران نیشابور نیز در این بازدید حضور داشتند و مشکلات پیش‌روی این پروژه عمرانی مورد بررسی قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار